لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
حرف هایی خنده دار از یایا توره

حرف هایی خنده دار از یایا توره

یایا توره کاپیتان منچسترسیتی معتقد است یوونتوس در برد 1-0 امشب مقابل تیمش در چارچوب هفته ی پنجم رقابت های لیگ قهرمانان از فاکتور شانس برخودار بوده است.

بیانکونری با شکست 1-0 منچسترسیتی صعود خود را به مرحله ی بعد قطعی کرد، اما تکلیف تیم صدرنشین در هفته ی پایانی مشخص خواهد شد.

توره در این باره به BT Sport گفت:" ما کاملاً از نتیجه بازی نامید هستیم. یک بازی 50-50 بود و فرصت های بیش تری نسبت به آن ها در اختیار داشتیم. ما مصدومان زیادی داشتیم و این بخشی از فوتبال است. برای برد در فوتبال نیاز به گلزنی دارید و این موارد در فوتبال می تواند اتفاق بیفتد."

" جو هارت بازی خوبی ارائه داد و دو یا چند موقعیت گلزنی را سیو کرد. در نیمه اول و دوم فرصت هایی برای به تساوی کشیدن بازی در اختیار داشتیم، اما در پایان نتیجه 1-0 به سود آن ها به پایان رسید. باید این شکست را بپذیریم و در بازی بعدی بتوانیم دوباره به شرایط مطلوب بازگردیم."

" فکر می کنم ما بازیکنان بسیار مهمی را به دلیل مصدومیت از دست داده ایم، اما در حال حاضر ترکیب شگفت انگیزی در اختیار داریم."

" اگر بخواهم صادق باشم یوونتوس در این بازی خوش شانس بود و ما موقعیت های فراوانی برای به تساوی کشیدن بازی و یا حتی برد در این دیدار داشتیم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: